Schrijf je voor 3 januari in voor de RvT-leergang 2020

Twijfel je of je in een Raad van Toezicht (RvT) wilt? En wil je hier meer over weten? Of zit je erin, maar wissel je graag kennis- en ervaringen uit met andere toezichthouders? Schrijf je dan gauw in voor de RvT-leergang. Na het succes van vorig jaar organiseert het Els Borst Netwerkt dit graag voor de tweede keer.

Je hoort meer over de trends op het gebied van good governance, maar leert ook meer over financiën en wet- en regelgeving. Ook krijg je inzicht in het samenspel tussen bestuur, directie en RvT. En, niet onbelangrijk, je hoort de do’s en dont’s die je hebt als toezichthouder.

De drie modules zijn op vrijdag 24 januari, 14 februari en 6 maart van 13.00 – 20.00 uur op het landelijk bureau van D66 (Lange Houtstraat 11, Den Haag). De kosten zijn 1.500,- excl. BTW. Je kunt je tot en met 3 januari 2020 aanmelden via elsborstnetwerk@d66.nl onder vermelding van ‘Raad van Toezicht EBN’. Stuur jouw recente cv of een link naar je LinkedIn-profiel mee. Carla Aalse van crmLiNK die samen met cotrainers de leergang verzorgt, neemt een korte intake met je af. Wacht niet te lang, want er zijn maar 12 plekken beschikbaar.

EBN Maak je ambitie waar in een Raad van Toezicht – 2020

Laatst gewijzigd op 13 december 2019