Online bijeenkomst ‘Kandidaat Tweede Kamer: alle ins & outs’

Donderdag 14 mei

Het is gelukt om de bijeenkomst over kandidaatstelling voor de Tweede Kamer verkiezingen 2021 online te verzorgen! Meld je nu aan, dan krijg je op donderdag 14 mei via de e-mail een uitnodiging voor de digitale bijeenkomst. Om er een technisch geslaagde avond van te maken, hebben we 40 plekken beschikbaar. Meld je dus snel aan!

Kandidaat Tweede Kamer?

Wil jij je kandidaat stellen voor de Tweede Kamer, maar heb je nog vragen? Bijvoorbeeld over hoe het proces precies verloopt? Wil je wel eens horen hoe andere vrouwen dit hebben ervaren? Stientje van Veldhoven en Salima Belhaj geven een uniek inkijkje. Hoe was hun kandidaatstelling én hoe gaat het nu echt in de Tweede Kamer. Maar dat is niet het enige: de talentencommissie is ook (virtueel) aanwezig om de praktische kant toe te lichten en Lise-Lotte Kerkhof verzorgt een column over de ‘Ideale Kandidatenlijst’. De moderator van deze avond is onze voorzitter, Elise van Zeeland. Kortom: schrijf je snel in voor deze landelijke, online, activiteit van het EBN, want de politiek is te belangrijk om alleen aan mannen over te laten!

Onderwerp: “Kandidaat Tweede Kamer? Kom alle ins- en outs te weten!”

Waar: Thuis via internet

Wanneer: donderdag 14 mei